Grattis Malin!

Idag fyller min äldsta brorsdotter 22 år! Vi hade ju besök över påsk av min son, min mor och min moster, så jag passade på att skicka med ett kort till Malin när dom åkte hem och så här såg det ut:

Stämpeln är från Stämpelboden - som ska lägga ner butiken =0( - den är färglagd med Distresser. Spellbinderdiesen som min son köpte åt mig är använt och chalkat med chesnut roan (tänk att jag aldrig vet hur det stavas), bakgrundstexten är från Panduro. grattis är stämplat med magnetstämplar och slicen som går att använda till tunna papper har fått skära ut skylthållaren. Mönsterpapperet är inhandlat hos Magnolia. Lite rosor och ett par brads fick pryda framsidan...

Det har inte hänt så mycket kul sedan sist, däremot så har våran minibuss pajat och står på verkstad, hoppas det blir billigare än sist - för ett år sedan pajade den mellan Småland och Skellefteå och då gick den provisoriska lagningen som var utan garanti på 8 000:-. Det är ju däckbytestider så vi får kanske inte ens tillbaka den nästa vecka, men, men... Något annat mindre roligt är att våran yngsta kisse inte mår så bra, i onsdags så tränade jag kaninerna och en bonde i närheten körde ut dynga på åkrarna så det luktade urrk. Troll som lillkissen heter kom in och hade dynga på sig, men han älskar att vara ute så han vände om igen, men på torsdagmorgon låg han på en soffa och var jättehängig men kändes inte febrig. Jag undrar om han kan ha fått i sig dynga och att det är för starkt, han är fortfarande lite slö men mycket bättre i alla fall, är han slö fortfarande efter helgen så får det bli en tur till veterinären med honom.

I morgon kommer P´s mamma och hennes karl hit, dom bor i Skåne så vi träffas inte så ofta. Hoppas vädret är hyfsat så att vi kan grilla, idag blåser det som bara den.

Nä, nu ska jag torka dom sista golven, ta in Flora (kanin) och släppa ut Maya & marsvinet.

Ha en trevlig helg och skriv gärna en liten kommentar innan du går!


Kommentarer
Postat av: scrapparlotta

härligt kort, gillar den stämplen. Snygg textbakgrund och jag gillar hur du har skrivit Grattis...

Många härliga alster här inne och fint akvarium. Sen diggar jag frisyren på katten längst ner på sidan här....heheheheeh....en lite udda frisyr dock:)

Ha det bra!!

2010-04-18 @ 10:02:42
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Gurkiss Scrappande

Jätte fint grattis kort :)



Kram Gurkiss

2010-04-18 @ 21:17:50
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Malin/majamelon

Så läckert kort! =D

Hoppas att Troll mår bättre...det är jobbigt när dom blir sjuka och inte kan berätta vad som är fel.



Ha en härlig dag!

Kram

Malin

2010-04-19 @ 11:03:58
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Cathrine /caca

Jättefint kort! Tack för en jättetrevlig pratstund och för att du såg till att mitt paket hamnade rätt.

Hinner inte kika i bloggen runt så mycket som jag skulle vilja, i kväll men tittar snart in igen!

2010-04-27 @ 21:28:33
URL: http://www.cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0