Alla Hjärtansdagskort

Vi var ju, som jag skrev innan, i Malmö helgen som gick, jag hade tänkt att ta med kortet jag gjorde så gubben min skulle få det på söndag morgon, men det glömde jag givetvis bort, nu är vi inte så nogräknade varken han eller jag när det gäller bemärkelsedagar osv så det gjorde inget, han fick det när vi kom hem i stället.
Så här blev det:

Ett väldigt enkelt kort, där kortstommen är från Creative Club, stämpeln från Magnolia är embossad med ett pulver som heter Kärleksyra, sedan satte jag bara fast en svart självhäftande bård, skrev ett par rader och färgade lite med en stämpeldyna.

I morgon ska jag lägga in lite nya bilder på 720 liters akvariet, vi shoppade lite växter m.m. när vi var i Malmö, men jag orkar inte sitta mer vid datorn nu...

Ha en bra kväll också vill jag passa på att tacka alla som orkar skriva en liten hälsning när ni är in här, det är så kul att se att man haft besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0