Allmänna Reklamationsnämnden & lite julkort

Nu äntligen har jag fått svar av Allmänna reklamationsnämnden att jag har rätt i tvisten mot Handarbeta - jag har rätt att skicka min Slice till dom och dom ska ersätta mig för fraktkostnaden för den förra Slicen.

Tyvärr så vägrar Handarbeta Hobby & Fritid att följa ARNs beslut trots att det var ett enhälligt beslut. Tråkigt men väntat.

Jag kommer nog att köpa mig en ny Slice, för jag vill verkligen ha en, men gissa om jag kommer att kolla med säljande butik så att dom tänkt ta sitt ansvar vi ev. fel på maskinen, nu kan jag ju inte tro att jag ska ha sån himla otur att en till maskin är dålig, blir det en ny så blir det en Slice Elite och dom hoppas jag är snäppet bättre, Slicarna hade ju en del barnsjukdomar som jag hoppas dom botat till den nyare versionen!

Några julkort ska jag få in här idag också.

Jag hittade ett sånt fint kort hos http://anilisblogg.wordpress.com/
Så jag liftade det ganska rejält! Själva utmaningen minns jag inte, men jag antar det var embossat i alla fall.


Den här utmaningen skulle vara klar V.42 och den skulle innehålla färgerna: Blå, orange, rosa och svart. Vi skulle även ha med blomma/blommor och band.
Jag är ju kass på att använda band, så här fick jag en snilleblixt och satte ett band som halsduk på stämpeln från Panduro..
På granarna från magnolia har jag använt snöpenna.

Det var allt för idag. Nu ska jag testa att lägga in ett kort som jag ska poppa upp i morgon med hjälp av kalendern...

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0