Två senaste julkorten

Dom här julkorten gjorde jag innan vi skulle åka på julmarknaden.


Stämplarna är från Magnolia.


Här har jag använt en stämpel från Skogstokiga, Swirlen är från Panduro och Texten har jag stansat ut.
Min son är ju en datakille så detta julkort kan nog landa i hans brevlåda om ngn vecka. Han bor ju si så där 120 mil bort och vi ska inte träffas denna ju eftersom han har tenta dagen innan julafton och själva har vi svårt att få djurskötare just över jul.
Jag tror att det bara blir ett till julkort att göra i år. A har ju sett alla min julkort eftersom dom var med på julmarknaden och hon ville ha ett nytillverkat.

I natt så vaknade jag vi 2-tiden och kunde inte somna om, jag låg kvar i sängen till kl. 4 men var lika pigg så jag steg upp och satte mig vid datorn och gjorde ett korttillverkningsschema. I år var jag ju med i en utmaning som gick ut på att göra ett julkort/vecka, men i samband med att vi flyttade så fick jag lov att ta ett uppehåll, men jag kom till baka men efter semestern blev det trögt så det funkade inte, men 2012 så ska jag göra ett kort/vecka. När jag gjorde schemat så insåg jag att om alla jag vill ska få ett grattiskort, julkort blir ju några färre eftersom hela familjen får ett tillsammans, några utvalda får påskkort och min käraste ett alla hjärtansdag kort + ett bröllopsdagskort till ett par som vi var till på ett väldigt speciellt bröllop, så blir det 1 kort/vecka + att det blir några veckor jag får göra 2 kort/vecka. Det ska bli roligt att se hur jag klarar det. Nu börjar ju A att jobba igen efter barnledigheten så jag hoppas vi kan börja med lite utmaningar igen.

Nä nu ska jag ut på en bloggrunda.
Glöm inte att lämna en kommentar, det gör en så glad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp en ny tillverkat kort vill jag ha :-)...Mmmm vi får försöka fundera ut utmaningar redan nu,så blir det nog enklare när vi ska göra nåt kort.

2011-12-07 @ 15:06:23
Postat av: stina

hejsan vännen

hoppas allt är bra med dig

själv är det bara bra ha nu gått ner 56 kg sen januari och är fortfarande arbetslös så håll tummarna att jag kommer igen :)



hälsa alla



god jul och ett gott nytt år kram

2011-12-12 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0