Vecka 30´s julkortsutmaning

Hej på er!
Jag vill börja med att tacka dom få gulliga själar som är in här och lämnar en kommentar, jag blir så glader!

Här duggar inläggen tätt... jag har en förmåg att samla på hög så det fick bli två inlägg efter varandra.
Här kommer veckans julkort:

Ett kort i vit & guld, på den här bilden är kortet utvikt så man ser platsen för hälsningen.

Och så här ser det ut ihopvikt:


Änglarna och ena snöflingan är en Traderavinst, Julesnötexten köpte jag när jag var till Skellefteå i höstas, Godjultexten har jag nog köpt i en Fotostudio som har lite scrapsaker, tyvärr har hon lite knepiga öppentider så dit åker jag nästan aldrig.
Blommorna har jag gjort själv med hjälp av dom rosa stansarna:


Ja, det var allt för idag, på måndag ska jag blogga ett kort som jag gjort till en vän som har det jobbigt nu och jag hoppas kortet dyker upp hos henne på måndag eller senast tisdag.

I går var vi ut för först gången i år med båten, vi åkte till en sjö jag aldrig varit till så det var kul, jag fick på en gädda som uppskattningsvis vägde 4-5 kg, men precis vid båden hoppade den upp med en smäll i båtkanten och släppte wobblern, när vi fiskat ett tag till så la motorn av och som tur var så hade vi en liten elmotor med så vi kunde fiska vidare men då kom ett störtregn utan dess like, vi blev genomblöta på en halv minut tror jag. Jag vet inte om jag sett så stora regndroppar ngn gång...

I dag har jag shejpat vovven så nu är han ganska duktig på att vinka, men han har börjat skälla på allt och alla, tror det kan vara könsmognadsidéer?! Om en stund ska vi ut i skogen och lägga ett spår så vovven får spåra om en timme, sedan ska vi ut och fiska igen, Peter har fixat motorn tror han...

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åå vilket vackert kort. Blev jätteinspirerad!

2011-07-31 @ 12:18:32
URL: http://kristinskortmakeri.blogspot.com
Postat av: sara s

Tack Kristin för kommentaren, har varit in till dig, men kan tyvärr inte lämna ngn kommentar (jag har Ingen av profilerna man kunde välja).



Men jag hittade fina kort och jag tycker det är så snyggt när det är sytt med maskin, men jag har själv aldrig vågat testa...

2011-07-31 @ 21:42:51
URL: http://enuffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0