Bobby


Fotot är taget den 17 april, han har badat i sjön och ligger och soltorkar.


Tuva, brorsans hund som Bobby fick träffa för första gången i slutet av maj när vi var "hem" för en fjällsemester. Vi bor ju ca 120 mil från varandra så det blir inte så ofta vi ses, men här fick hundarna en veckas bus.

Bobby & Tuva tar det lite lugnt. I bakgrunden planterar min mamma en pion jag hade med mig upp, jag grävde upp några favoriter när vi flyttade från huset så dom ska bo hos mamma tills vi hittar ett nytt hus.


Här tar dom det mindre lugnt...
Tyvärr hade jag inte kameran med hela tiden, en dag fick han träffa Sally och han blev helt kär i henne, dom lekte i timmar sedan visste vi vart vi skulle leta om han var borta, då satt han på baksidan av mitt föräldrahem och spanade mot Sallys hus. Vi var "hemma" i ett par dagar sedan bar det av till fjälls för att tillbringa resten av semesterveckan där.


Mina två söner morgonmyser.


Bus med Tuva i fjällen.


Migge, Tuva, Molly & Bobby, 4 vovvar som fixade att leka tillsammans. Tyvärr så är Molly (Rottweiler) inte helt fräsch så hon fick bara leka pyttelite för att inte få så ont.

I morgon kommer lite bilder på när grabbarna bygger en grill.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0