Vecka 1

Vecka 1 är det ju inte, men jag har redan halkat efter i korttillverkningen, hur ska detta sluta?
Jag är väldigt populär just när jag är i hobbyrummet, dom två långhårskatterna ska promt vara med just då och det är hur svårt som helst när dom ska vara med...
Hur som helst så fick jag kasta om lite i början så i mitt korttillverkningsschema är inte detta vecka 1.


Som vanligt får jag inte dit några dekorationer, däremot har jag använt Perfect Pearls men det syns inte på fotot.
Jag är ovan att hantera handtaget och smutsa ner kanterna och gnida ut färgen, men det sägs att träning ger färdighet.
På tal om träning så ska jag börja träna på måndag, jag har anmält mig till en 8 veckors prova på kurs. Varje vecka får vi testa olika träningsmetoder, spinning, ngn form av boxning, ngn form av styrketräning osv. För mig är detta verkligen kors i taket, sedan jag slutade med fotboll för kanske 15 år sedan så har jag inte tränat aktivt. I Onsdags vägde jag in mig hos VV så nu är det bara att hålla tummarna att jag håller i detta! Vi går ju med hunden minst 1½ timme varje dag men jag får varken bättre kondis eller går ner i vikt så jag behöver nog boozta med extra träning och smalmat...

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: stina

gissa jag kanske kommer tillbaka till er i vår nu under säsongen kram

2012-01-20 @ 15:40:08
Postat av: sara s

Haha, har dom ringt? Ses kanske snart då... =0)

2012-01-20 @ 15:45:29
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Stina

nä men dom ska börja nästa vecka med att gå igenom jag gjorde bra ifrån mig förra året skrev han Per så jag hade goda chanser att komma tillbaka :)

2012-01-21 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0