Vilken underbar helg det har varit!!!

Slutade kl. 11.00 i fredags, åkte hem och lade mig på balkongen i nästan 2 timmar. Sedan fixade jag lite i köket, efter det så tog jag vovven och gick upp till stallet, släppte ut ett gäng kaniner i hagarna, tränade hunden och bara njöt. Vid 15.30 kom Peter och hade köpt med lite sötfika. Vi stack i väg och köpte lite penseér som vi planterade i krukor utanför stallet, sedan fikade vi och kom inte därifrån förrän vid 18-tiden.

På lördagmorgon var vi hembjudna till ett kompispar på frukost - LYX!!! Sedan gick vi ut i skogen med hundarna och lät dom rusa av sig och bada. Efter några timmar i goda vänners sällskap så gick vi upp till stallet och släppte ut kaniner och pysslade på och kom inte hem förrän det var kväll.

Söndag morgon, upp till stallet och där var vi till 2-tiden, under tiden han grannarna komma dit och hälsa på, hem och bakade en citronkladdkaka som vi skulle bjuda vännerna på. Sedan möttes vi hemma hos dom och ut med hundarna i skogen, men bus & bad. Hem till oss på kaffe & kaka och avslutade med TP, jag lyckades få 3 "tårtbitar" (skryt, för jag är inte så allmänbildad, men fick flest pluttar i dag), men vi fick avbryta för att kaninerna började nog bli hungriga. Nu är vi trötta och nöjda efter en helt underbar helg - nästa helg blir det Ge-Kås & övernattning med arbetskompisarna. Skulle gissa på att det blir lite shopping av scrapgrejer trots att jag inte borde...

Ha en underbar vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0