Grattis till lilla Elle!

Så har mina arbetskamrater blivit föräldrar igen, denna gång till en liten Elle (ska uttalas L), storasyster heter Stella.
 
Jag fick värsta huvudbryn med vilken stämpel jag skulle ha, jag har massor med stämplar, minns inte hur många men mer än 1000 st i alla fall och ingen som passade... Det slutade med att jag valde samma stämpel som när Stella föddes, tråkigt eller???
 
Så här blev kortet i vilket fall som helst, dom har inte fått det ännu, men dom är inte in på min blogg.
Stämpel från Vilda, färglagd med Distress Markers, lite crackle paint och glitterlim. Alla Dies är från Joy Craft, beställda från en i en Facebookgrupp, älskar redan dessa dies! En tag instucken med hennes namn, födelsedatum och klockslag.
Insidan: Nyckelstämpeln köpte jag utav Slöjddetaljer på en mässa, grattisstämpeln är en Vilda och hörnen vann jag på Tradera för länge sedan, minns att det var en butik? Pappersvalan??? som jag köpte dom av och att dom blev dyrare är butikspris... så går det när man inte är uppmärksam...
 
Nähä, nu har jag bloggat tre inlägg idag, nu är det frukost som gäller, sedan får vi se vad vädret tillåter (scrap eller utearbete).
 
ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0