Grattis Jörgen!

Min mans barndomskamrat fyller år idag, vi träffas tyvärr allt för sällan men när vi väl gör det så har vi alltid supertrevligt. Dom bor inte nästgårds så att säga så vi skickar honom ett kort.
Eftersom det är ****svårt att göra ett killkort så fick min man äran att välja stämpelmotiv och han valde en stämpel som han själv hittat på en mässa. Vi var i Gbg  för flera år sedan på en mässa och han såg denna stämpel och blev störtförtjust i den, nu scrappar han ju inte själv men jag tackar ju inte nej till en stämpel!
 
Jag tyckte jag fick till "slemmet" på paddan ganska bra.
Textstämpeln är från ett ark med texter som Inger Andersson gjort (hoppas det var rätt namn). Användbara stämplar tycker jag!
 
Ha en trevlig helg, och vet ni vad? Nästa lördag så har jag arrangerat en liiiten scrapträff, det blir nog inte så många som kommer, men det blir nog roligt ändå. Jag har aldrig varit på scrapträff, men när jag scrappat med min arbetskompis A, så har det varit betydligt roligare än då man sitter ensam - men det är inte så tokigt det heller...

Kommentarer
Postat av: Moster Kerstin

Vilken SLEMMIG padda, den fick du riktigt fuktig, man vill hålla den i handen å känna hjärtat slå. kram kerstin

2013-10-26 @ 23:05:59
Postat av: cathrine /caca

Vilken härlig stämpel, trots att jag egentligen inte gillar grodor tycker jag att den var supermysig! Vad mycket fina julkort du hunnit göra! Ser verkligen fram mot lördag - ska bli jättekul!

2013-10-31 @ 20:33:33
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0