Grattis vännen!!!

Min före detta klubbkamrat fyler år idag, Grattis!!!
Ladyn på kortet ser ut att njuta, hoppas du mår ok så du kan njuta av din födelsedag!
Jag blir så ledsen när jag måste skriva min f.d klubbkamrat. Vi har tävlat i kaninhoppning för samma klubb i flera år, suttit i samma styrelse nästan lika länge, men nu ska vi lägga klubben på is ett tag. Hennes cancer har kommit tillbaka och jag kände att utan henne så orkar jag inte driva klubben vidare lägre. Men jag hoppas att vi om några år orkar dra igång igen. Hon är stark och med en sjujävla kämpaglöd så jag vet att hon fixar detta, men hon ska slippa tänka på klubben utan all focus ska ligga på att friskna till!
 
Här har jag valt att maska ihop 4 olika stämplar, alla från Vilda utom trattgrammofonen som jag fick köpa av Marie, tack, tack! Jag glacade flaskan och la glitterlim på skummet. Magnolias hjärtedies använde jag också. Även detta kort blev blomlöst, fast jag tror C hade inte haft ngt emot lite dekorationer, men det tog stopp.
 
Lämna gärna en hälsning och en bloggadress om du har, jag älskar att blogga runt och hämta inspiration!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0