Idag är dag 1

Idag påbörjade jag min cytostatika behandling, det tog ganska prick 2 timmar. En timme innan behandlingen så tog jag tre olika sorters tabletter mot illamående - totalt 27 tabletter och pepprar peppar så har jag mått bra hittills.
Vi har nästan 7 mil till lasarettet och det var 3 vägarbeten både på upp och tillbakaresan och sånt blir jag stressad av, hur ska man veta hur länge det är stopp, hur lång tid innan ska man åka???
Vi åkte ca 100 minuter innan och behövde bara vänta 5-10 minuter vid ena vägarbetet så vi var i god tid så jag föreslog att vi skulle åka på Ica Maxi och köpa mig en limpistol jag sett fått bra recensioner.
Hoppas jag blir nöjd, tror det blir min 3:dje och det heter ju 3:dje gången gilt!

Inte nog med det, det plingade i telefonen, paket att hämta



Lite dies, fast nu då jag tittar så tror jag en blivit fel... Ska kolla upp det.

Har köpstopp, det går lite sådär som ni ser, men nu får jag skärpa mig igen...
Kommer ju att lägga mkt pengar på bensin närmsta året med all behandling jag måste åka på plus medicin så tänk på det Sara (får bli lite sträng på mig själv!!!)

Nä, nu ska jag kolla om det var rätt die, sedan sova om jag ska jobba i morgon, det beror på om biverkningarna satt fart eller ej.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilka fina saker du shoppat, jag antar du kommer älska din nya limpistol. Min är superbra! Snabb att värma upp, fungerar även en stund utan sladden när den är varm. Inte så mkt limtrådar och spetsen gör att den är väldigt precis.

2016-06-14 @ 07:04:20
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0