Prinsessan Lea ska döpas

Phu, hade skrivit så gott som klart blogginlägget då stängs appen och allt försvinner.

Jag har haft och har en scrapsvacka, kanske pga av att jag är så himla trött och vad tröttheten beror på vet jag inte. Kan den bero på sviterna efter cellgifterna eller av cancerrtabletterna jag tar eller att jag har nattliga kramper som är en av biverkningarna av cancertabletterna. Jag vet inte, kanske en kombo av allt... men natten till lördag var fruktansvärd, först kramp i höger ben och fot sedan slog det till i hela vänstra överbenet och jag kunde inte få bort det så jag fick lov att väcka maken som fick massera benet, men så fort jag lade mig och rörde på mig så krampade det. När jag ändå fick lov att ligga vaken och stilla så googlade jag på biverkningar och hur jag kan bli kvitt kramperna. Läste ett tips om sweppes indian tonic så det inhandlades i lördags och efter ett glas om dagen så har jag inte haft ngn kramp, peppar, peppar...

Hur som helst så hade jag köpt en stämpel medans lilla Lea fortfarande låg i magen, jag tänkte att den skulle användas på ett välkommen till världen kort. Färglade det för länge sedan men inget kort blev det, så det använde jag till dopkortet i stället.
(null)
Motivet är från Bildmålarna och bubblorna är en dies från Magnolia
Även stämpeln på insidan är från Magnolia
(null)

Vi åker inte upp till dopet eftersom vi har ca 120 mil, men jag är glad att jag fick ihop ett kort i alla fall.

Idag fick jag se en ultraljudsbild på våran nästa kisse.
Mer info kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0