Grattis!

Vid den här tiden på året fyller hur många som helst år! Min son är en av dom och han är även en av dom som i år inte fick något födelsedagskort.
Kanske han får ett tillsammans med presenten han får längre fram...

Men idag fyller en kompis år, vi träffas inte så ofta numera men ändå lite då och då, hon bor inte långt från mig. Dom är ute på premiärtur med deras husvagn (jag är så avundsjuk) så vi kommer att lämna kort och present vid deras dörr så hon går det när dom kommer hem...
(null)
Jag brukar ha lite svårt att göra kort utan stämplat och färglagt motiv. Men jag var sugen på att testa mins nya oxidedynor och lite andra grejer jag inte använt innan. Jag började med att dutta några olika oxidedynor mot mitt teflonunderlag, sprayade på lite vatten och sedan la papperet över. 
Sedan stämplade jag med två olika fjärilsstämplar. Hittade en stensil med blommor som jag duttade på med picked rasberry (vanlig distress).
Premiäranvände mina vattendroppsstämplar som jag köpte förra sommaren, så fina!
En grattisstämpel från Slöjddetaljer och lite picked rasberry på kanterna.
Jo, jag blev nöjd och det var roligt att göra kort på annat sätt än jag brukar, men så han jag med 4 kort i går, jag som brukar behöva en vecka gör ett-två kort!
Vi har köpt lite godis och snacks som hon också ska få.
Min rygg bråkar ff så ska bli skönt att vara ledig i morgon.
Trevlig valborgs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0