Grattis mamma

Min älskade lilla mamma fyller år idag!
Det fick bli ett enkelt kort.

(null)
Jag såg ett kort på Pinterest som jag ville lifta. Men jag är ju inte så smart så det blev ju inte så bra med stjälken och bladen, men jag bestämde att det får bli som det blev, jag gjorde inte om det.
Grattisdiesen som är från Rox stamps stansade jag ut med i två olika papper för att få skuggan. Fjärilarna är från en väldigt användbar stans från Martha Stewart.

Penny Blackblomman är embossad och sedan ett band från en scrapklubb jag var med i, Creative Club. Saknar lite att få scrappaket, tyckte dom hade många fina grejer.

I mellandagarna får jag träffa mamma lite, hon bor ju nästan 120 mil bort så det blir inte så ofta vi ses, men jag längtar jätte mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0