Grattis Prinsessan Lea!

Enda flickebarnbarnet som min bror har är förstås en prinsessa.
Ett kort till hennes födelsedag har jag gjort.
(null)
Som jag skrev i ett annat inlägg så är det enkla kort som gäller nu.
Ett fint mönsterpapper och en underbar stämpel från Skogstokiga som jag till min glädje hittat begagnad i ngn fb-grupp. När jag skulle köpa den ny för en herrans massa år sedan hade den precis tagit slut, men jag fick erbjudande om att köpa en digital variant och gjorde det. Men jag och diggisar kommer inte överens, så jag blev så himla glad när jag fick tag på denna gummistämpel.
1:an har jag skurit ut med Slicen, gjorde ytterligare en 1:a i svart och satte som skugga., skar upp lite vid tassarna så kaninen får hålla i siffran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0