12 decembers luckor

Ja, idag är vi mer eller mindre halvvägs i kalendrarna, några luckor får jag öppna även den 25:de.

(null)
Rox Stamps det ska vi fira
JessInk julswishtexter X3
Skapat Av guld Grattis som topper
Skapat Av silver kratta
Art by Marlene mini pappersblock
Gummiapan dies Blomram eller…?
Gummiapan stämpel moln o text every cloud has a silver lining 

  (null)
(null)
2 av papperen i blocket som är 5x5cm. Det är 20 olika motiv/papper och 2 utav varje. Dom kommer nog till användning kan jag tänka mig.
Gummiapans dies går nog använda både den jag visade bild på men även den andra biten dom blev över tror jag funkar…

Idag har jag inget kort med dessa grejer att visa. Swishstämplsrna vet jag att jag kommer använda till minst ett kort men det blir inte färdigt idag.

Idag har jag däremot gjort ett kort där Jessink nr 10 är med.
(null)
En äldre hÄngla som är underbart fin, mönsterpapper från Panduro och textstämpel från JessInk. Fåglarna klippte jag ut och mörkade upp silhuetten, glittrade med en wink of Stella och satte dom o texten på 3D-kuddar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0