15 december och goda nyheter

I går lyckades ju jag få en dubblett i min Art By Marlenekalender, men återförsäljaren har lovat att åtgärda det! Så tacksam man blir när dom verkligen försöker!

(null)
Rox Stamps gratulerar med hjärta
JessInk bukett och kram
Skapat Av guld kanin med glad påskskylt
Skapat Av silver hjärta med fötter
Art by Marlene mönsterpappersblock
Gummiapan dies pokal
Gummiapan stämpel stökig kriss kross

Kanske skulle utnämnt typ dagens favorit.
Idag skulle det i så fall vara Gummiapans stämpel.
(null)
Tycker det är snyggt att använda såna stämplar.

Har inte använt ngt av detta ännu.

När jag adresserat och postat dom första 14-15 korten så gick luften ur mig. Jag har inte tagit mig tid att scrappa på några dagar nu, får se om jag orkar efter maten. 
När jag kommer hem från jobbet vill jag vara med hundarna (katterna är ofta inte så sällskapliga vid den tiden). Inte för att dom varit ensamma för husse är ju med dom på dagen då han har långlunch. Men jag har ju varit borta hela dagen, jag brukar ju inte jobba mkt alls denna tid på året men det är full rulle på jobbet så det går inte ta ut övertiden på samma sätt som innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0