18 december

Max en vecka kvar av kalenderöppning

Dagens skörd blev detta 
(null)
Rox Stamps Nyårshälsning m raket 
JessInk Hashtaggar 
Skapat Av guld midsommarstång m skugga
Skapat Av silver tång/sjögräs
Art by Marlene snirkliga pilar x2
Gummiapan dies blomma, knopp, bladx2
Gummiapan stämpel kvist o Happy day!

Inte så bra bild men det kanske syns
(null)
#GRATTIS     #TACK
#DU & JAG    #HEJ
#GOD JUL      #VÄN
#FINASTE      #KÄRLEK

Och dagens favorit blev…
Nja, ingen som jag just nu känner att jag kommer använda. Eller kanske sjögräset förresten, det kan få bli dagens vinnare

Igår blev jag färdig med kortet till Anna på jobbet. När jag öppnade Art By Marlene’s 1:a lucka så visste jag att den ville jag använda till Annas kort.
Vi var med jobbet på julbord igår och jag o Peter skulle hämta upp henne innan vi åkte till jobbet för vidare färd med bussen. Jag passade på att ta med o lämna kortet till henne.
(null)
Hon har varit utbränd och jobbar ff med det så jag tyckte texten passade bra.
I övrigt är det en hÄngla, textstämpelfrån  Gummiapan och diesen till bakgrundspapperet från Maja är från Gummiapans lucka 10.

Inuti stämplade jag tre olika pepptexter och använde dom två Gympatjejerna från Skapat Av’s silverkalender, hon vill börja träna o komma i form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0