19 decembers lucköppningen där allt krånglat

Först glömde jag fota, fast det känns som jag gjorde det men hittar inget foto.
Sedan när jag väl lagt upp allt igen och fotat så glömde jag att blogga fast det känns som jag gjorde det…

Här kommer nu alltså dessa en dag sent
(null)
Roxstamps Bakat med kärlek
Jessink 5st texter (se bättre bild nedan)
Skapat Av guld Kantareller
Skapat Av silver Hjärta m prickar
Art by Marlene Stökig tabellstämpel
Gummiapan dies gångjärn 
Gummiapan stämplar husx2 o tex Holme is where the heart is

(null)
Jag älskar textstämplar, dom flesta tycker jag dock är lite små då jag gärna vill ha ngn text stämplad på insidan av kortet på den sida man inte skriver hälsningen.
Dessutom är jag lite rädd många gånger hur mottagaren uppfattar texten, ibland är ju texten lite busig eller tyken och man vet ju aldrig hur folk tolkar saker, man vill ju inte att någon tar illa vid sig.

Nu har jag gått på långledigt, var iväg och jobbade ca 3.5 timmar bara så att dom i mitt team som inte skulle vara lediga denna vecka har att göra och för att det inte ska bli panik med grejerna när det drar igång den 10 januari igen.
Jag ska försöka få några kort gjorda så jag ligger bra till när säsongen drar igång på allvar, för då vet jag att jag inte hinner.

Fick precis årets första julkort
(null)

Och… tadaaaa
(null)
Det lilla blocket som jag inte fick i min Art by Marlene kalender.

Nä, nog för nu.
En katt har gjort nr2 så ska rensa kattlådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0