22 december

Idag var det jättebra grejer i luckorna!!!
Nu är det bara 2 dagar kvar med alla 7 kalendrar, men en extra dag med 3 av dom tror jag det var.
(null)
Roxstamps GRATTIS  m skugga
JessInk texter, se nedan
Skapat av guld Alla ❤️Dag m skugga
Skapat av silver kvist
Art by Marlene chipboard Prove them wrong 
Gummiapan dies trädgård= stol, korg, planta o krafsa
Gummiapan stämpel text NOTES o textlapp

JessInk texter:
Grattis på födelsedagen 
Jag saknar dig hela tiden
Önskar dig en fin jul
Du är min favorit
Hej

Jag har inte hunnit göra alla julkort som jag ville göra. Hunnit är fel ord, men ibland eller ofta tar det stopp i huvudet så det går inte alls eller så går det långsamt.

Till en jag skulle ha skickat ett kort men som jag kände att jag inte skulle fixa har jag känt extra dåligt samvete för. Igår tänkte jag att jag gör ett snabbkort så hinner Peter få med det i sista tömningen i går e.m.
Jen9_pysslar hade gjort en annorlunda grej, inte färglagt motivet. Jag är inte snabb på att färglägga motiv så jag tänkte att jag testar att göra ett sånt kort till Vickan.
(null)
Jag färgade in bakgrunden med distress ink genom en stencil från Nellie Snellen. Stansade ut två Julhälsningar från Skapat Av och limmade ihop för att få lite höjd. Stämplade och klippte ut en hÄngla som jag satte på 3D kuddar.
Tog en granstämpel och stämplade med samma färger som på utsidan
(null)
Textstämpeln är från JessInk’s julkalender. Den är så fin.

Stenciler måste jag köpa fler av, lite roligt att hålla på med. Nu har jag ju fått ett gäng i Art by Marlene’s kalender så det var ju bra.
Har även tänkt köpa akrylfärg eller gesso och (tur inte Peter läser min blogg) jag skulle vilja ha den magnetiska glasmattan. Är det ngn som har den? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0