23 december & Becca fyller år

Nu kanske det blir två liknande inlägg, skrev ett tidigare idag som jag trodde jag postade men jag kan inte se att det finns.

Hur som helst så har Svärsonen fyllt år tidigare i höst och då fick han inget eftersom han önskat sig en fåtölj eller bidrag till en fåtölj. Haha, undrar om jag stavat fel på "presentkortet"…
Så kortet dom fick idag var till dom båda och det var både födelsedags- och julkort i ett.
Ny vikning för mig.

(null)
Klantade mig och satte hjärtat mitt på, det skulle sitta högre upp, men bättre lycka nästa gång.
Papperet är jättegammalt, det är från Creative club som jag var med i för länge sedan.

(null)
När man öppnar kortet poppar en väska/presentpåse upp som jag stämplat med den fina stämpeln från Jessink. Såg en live med Majsan och tänkte att den måste jag testa. Kommer definitivt göra fler. 
(null)
Kombinerade ihop stämplar från två av JessInk’s julkalender så att dom förstår att det är både födelsedag och julpengar som kommer swishas.
(null)
Japp, jag stavade fel, haha. Ja, ja. På baksidan har jag skrivit att vi swishar på julafton och att pengarna är tänkt att gå till en fåtölj/SMEG-produkt, men att det inte är ett krav.
"Presentkorten" stoppades så klart ner i presentpåsen.

Pga pandemin har vi inte träffat dom, vill träffa så få som möjligt eftersom min mamma, ena brodern och min son kommer ner och blir här i två veckor, så vi gör allt för att hålla oss friska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0