23 december

Detta var i dagens luckor.
Egentligen är det ju bara Art by Marlene som har luckor, JessInk har gjort små paket och övriga ligger i sina cellofanförpackningar fast inne i en numrerad pappersficka så man inte ser vad det är.

(null)
Roxstamps Du är en på miljonen
JessInk katt, #-tags o lite texter
Skapat Av guld fönsterbåge m skugga/ram
Skapat Av silver blommax2
Art by Marlene pins
Gummiapan dies schackpjäser x3 
Gummiapan stämpel lilja utan stjälk 

Och dagens favorit är stämplarna från JessInk.
Schackpjäserna är oxå bra att ha.
Allt ska jag försöka använda, ska utmana mig att använda mycket mer av det jag har. Men pinsen känns svår…
När jag tog ut pinse så hittade jag en dies jag missat den 18 december 
(null)
Så den dagen var det tre krumeluriga pilar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0