25 december och sista…

Ja, idag är sista lucköppningen för i år, det har varit spännande och mycket bra grejer, nu ska jag bara se till att använda det också. Jag är bra på att shoppa, sämre på att använda.

(null)
Art by Marlene art journal
Gummiapan dies luftballong 5 delar
Gummiapan stämpel pelargon i kruka o Take care 

Gummiapans blev dagens vinnare. Inget fel med Art Journalen men den vet jag inte om jag kommer använda över huvud taget.

Jag har hoppas på en fb-grupp som ska ha temautmaning varje vecka, hoppas det får igång min korttillverkning ordentligt.
Jag hoppas även att jag inte behöver jobba riktigt lika mycket övertid som jag gjorde detta år, då kanske jag kan hålla igång korteriet hela året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0