3 december

Jo, anledningen att jag ens visar upp luckorna är att jag har tänkt stansa ut alla mina dies och sätta in i en pärm så man ser vad man har. Jag märker att jag nog har för många nu för att kunna hålla reda på vilka jag har.
Och när jag ändå stansar kan jag lika gärna fota allt o läggs ut. Kan ju vara kul att kolla på ett annat år…
(null)
Rox Stamps ja må du leva + skugga som jag inte stansade ut eftersom jag bara hade gult papper o skuggan vill man ju ha i avvikande färg.
JessInk tomte god jul och gott nytt år + snöflinga x2
Skapat av guld Dator/laptop
Skapat av silver helikopter 
Art by Marlene stämpelkloss vågig 
Gummiapan dies snöflinga m rund mitt
Gummiapan stämpel snögubbe let it snow

Och ett kort
(null)
Liftade Jessicas kort, tyckte det var så himla fint.
Tomten och snöflingorna från idag. Texten från Gummiapans webbshop 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0