7 december

(null)
Jättefin God Julstämpel från dagens lucka.

(null)
Rox Stamps En kram i pappersform 
JessInk God Jul & Gott nytt år och god jul från mig till dig
Skapat Av guld stjärnfall
Skapat Av silver solstol? Lite konstig…?
Art by Marlene clearstamp Create every day and ceep doctor away 
Gummiapan dies Gran 4-delad 
Gummiapan stämpel gammal klocka

Och ett kort med en dies som jag älskar, köpte en större variant för ngt år sedan och blev så himla glad när denna dök upp i kalendern.
(null)
God Jul tror jag är från en tidigare Rox Stampkalender. Grandiesen är perfekt till spillbitar och alldeles lagomt liten till mitt nya favoritformat på kort 6"X3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0