Årets julkort

Här kommer en del av årets julkort.
Jag kommer inte att skriva till vem korten ska för dom postades i måndags och har nog inte hunnit fram ännu, förutom översta kortet som jag hoppas kommit fram till mottagaren senast i måndags.
När dom nått mottagarna så kommer jag att lägga ut dom på Instagram mest för att jag ska kunna gå tillbaka och kolla vem jag skickat vilket kort till…

(null)
Vildas fina luciaungar skickade jag lite tidigare till Höléns så jag hoppas det kom fram till Lucia.

(null)
Vem får det här fina hÄnglaparet?

(null)
REiNe från Hänglarochwings

(null)
Kort med tre tomtar/gnomer

(null)
Söta tomtebarn.

(null)
iRENe tror jag denna tjej från hänglarochwings heter

(null)
Ser ut som en bränd pepparkaksgris, fotot blev mörkare än verkligheten 

(null)
Söta tomten kommer hamna i Norra delen av landet

(null)
Är det bara jag som älskar dessa granar?

(null)
Och hur fin är inte granen från JessInk?

(null)
Kort med dies från tre av årets kalendrar

(null)
Denna söta tomten ska skickas till ett nytt boende

(null)
Svärmor & plastsvärfar får denna härliga Pippin. Det avslöjar jag då jag är säker på att dom inte kollar här.

(null)
Ett julkort som ska föreställa Zigge i skogen

(null)
Liftade ett kort som jag tyckte var så läckert. Det här kortet ska söderut.

Det är några kort som inte är med här, eller om jag hinner få dom färdiga och kan redigera in dom i detta inlägg så alla hamnar här det återstår att se. Löser jag det inte kommer dom i eget inlägg. Det är kvar någonstans mellan 5-10 kort, oh my ***, det kommer jag inte hinna med. Två av korten är färdiga, ska bara monteras ihop. Ytterligare ett är påbörjat och minst, absolut minst ytterligare ett till måste jag göra plus att bonusdottern fyller år dagen innan jul så ett födelsedagskort ska oxå hinnas med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0