Dag 17’s luckor

Om en vecka är det julafton -can’t belive it…

Men idag är jag på julbord när detta presenteras. Det blir säkert både gott och trevligt trots att jag ingen julfeeling har.

Idag testade jag att inte ha med tillverkarnas lapp och det blev ju bättre 
(null)
Rox Stamps Du gör mig lycklig
JessInk Ville bara säga HEJ o Du finns i mina tankar
Skapat Av guld trappstege
Skapat Av silver Gympatjej sidoböj 
Art by Marlene dies, abstrakt triangelmönster
Gummiapan dies små bokstäver 
Gummiapan stämpel frimärke 

Jag har lite svårt att få utstansningen bra, jag har metallplattor och lägger i ett extra papper som shims men det går inte alltid bra ändå. Så bokstäverna får bli en annan dag men dom ser busiga ut och det gillar jag.

Dagens bästa… lite svårt att välja idag.
Tyckte frimärket var jättefint.
Abstrakta mönster tycker jag om.
Bokstäverna, om dom funkar kan nog bli favoritalfabet.

I helgen ska jag prova på en ny vikning på kort, såg en turtoial som jag vill prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0