Det är på tiden att du börjar ljuga om din ålder

Det är en textstämpel från hÄnglar och wings som jag stämplade jag på insidan, sedan handskrivna jag: det är ändå ingen som tror att du passerat 80-strecket.

Min mamma fyller 85 år idag, men hon ser såååå mycket yngre ut. Nu åker vi ju inte upp och firar henne eftersom vi bor drygt 100 mil ifrån varandra, men vi var upp i oktober och dom kommer ner snart. Men ett kort till min kära mamma blir det.
(null)
Jag är inne i ett stim där jag bara använder hÄnglar, denna är en nyinköpt/nyproducerad "gammal" stämpel, det är dom jag tycker bäst om. Lite fina Maja papper och en grattisstämpeln som min idol asamia har designat (jag ser nu att jag satt den upp och ner, ska testa att ändra den innan jag skickar kortet). Ett par blad/kvistar gjorda med dies från Magnolia och några blommor o halvpärlor fick pryda kortet. Stämplade texten distanskram i bannern på papperet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0