Julafton idag

Idag är det sista luckorna i 4 av kalendrarna, jag har överlag varit nöjd och hoppas verkligen att jag kommer använda allt på något sätt.


(null)
Roxstamps kramvimpel o man kan använda bara Kram om man vill
JessInk bakgrundstämpel stjärntext 
Skapat Av guld Tänker på dig m skugga
Skapat Av silver parkbänk
Art by Marlene stökig stämpel 
Gummiapan dies rund tag m vintermotiv 
Gummiapan stämpel träd 
(null)


(null)

Rätt bra grejer idag, men tror Roxstamps vann knappt före Art by Marlene.

Jag kan inte sammanfatta än vilken kalender som passar mig bäst.

Jag ska nog ta fram kalender för kalender och se vilken det blir. Men det blir inte idag och kanske inte förrän vårat julbesök åkt hem om ett par veckor. Vi får se…
Men en dag kvar för Art by Marlene och Gummiapans kalendrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0