Luciakram

I gömmorna hittade jag ett sånt fint stämpelset från Vilda Stamps. Lite svåranvänd eftersom Lucia är innan jul (jag försöker att inte övertänka- det går ju så där…).
Jag hittade ett gammalt julkort från min barndomskompis, ett julfoto på hennes barn (pojke & flicka) då bestämde jag mig för att använda dessa stämplar. Hade för mig jag hade en dies med texten Lucia (oxå svåranvänd) så letade reda på den från Skapat Av’s julkit och tog fram en Kramdies från Rox Stamps. På insidan är det jul & nyårshälsning och kortet tänker jag skicka så dom har det innan Lucia.
(null)

Motiven färglagda med distresser. Mönsterpapper från Maja Design. Det vita papperet är ett lite tjockare vanligt typ kopieringspapper som jag stansade ut med en dies av okänt märke som jag köpt på fb, papperet körde jag med en embossingfolder så det ska se ut som snö. Drog en sträng med guldfärgad Stickles runt kanten.
Tänkte vara med i en utmaning med denna men hittar inte vart jag hittade utmaningen. Tog kort på bingobrickan men där slutar spåren. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0