Luckor nr 5

Nu har jag typ hälften kvar innan jag är i kapp. Får se hur länge jag orkar pilla med detta idag.
(null)
Rox Stamps Presentkort
JessInk Gran, stjärnor o kulor
Skapat Av guld Julpost m vimpel
Skapat av silver kamera
Art by Marlene Snöglingedies
Gummiapan dies hjärta m hjärta på tråd
Gummiapan stämpel Have a nice day & Merry Christmas

Imponerad av mig själv att jag använt så mkt nytt!!!
(null)
Snöflingan på ett kort jag inte kan visa hela utav ännu.
(null)
Maskat ihop granarna

Sammanfattning efter 5 dagar:
Nöjd! Det är absolut inte så att jag skulle ha köpt allt som funnits i luckorna, men ändå inget dom är så dåligt så jag ens funderar på att sälja det. Har lite idéer om till vad jag ska kunna använda det mesta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0