Och dagens luckor innehöll…

Äntligen den jättefina gunghästen
(null)
Rox Stamps studentfest m skugga 
JessInk kollage av kärleksord
Skapat Av guld Gullunge m skugga 
Skapat Av silver humla/ bi
Art by Marlene stämpel m hjärta
Gummiapan dies gunghäst m träns/grimma
Gummiapan stämpel panda m text hope your day is pand-tastic

(null)
Lite lättare att se JessInkstämpeln

Och jag hade faktiskt tjuvöppnade gunghästen och gjort ett kort till moster.
Hon renoverar gunghästar så den passade så bra.
Hennes ena häst:
(null)

Mitt julkort till henne:
(null)
(null)
Ni ser ju hur söt den är!
Hjärtanen (haha, hur skriver man det???) dom hör inte till, dom blev över när jag stansade ut en snöflinga till ett annat kort med en die från Gummiapans webshop.
(null)

Jag kan inte fatta att det är julafton nästa fredag. Vi firar nog inte mer än att bonusdotter med sambo ville komma på julfrukost. De mina kommer inte ner förrän längre fram.

Men i morgon blir det julbord med jobbet, längtar inte ens… är nog bara för att jag inte alls hänger med i att det snart är jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0