Och nu är det den 11 december

Nu är jag i kapp så hädanefter blir det 1 visning/dag fram till juldagen då ett par kalendrar sträcker sig fram till den 25 december.

Idag hittade jag dom här i luckorna:
(null)
Rox Stamps tag Handgjort
JessInk kanin snöbollshjärta #COOL
Skapat Av guld häst m hjärta
Skapat Av silver gem o hjärta
Art by Marlene blomstencil X3
Gummiapan dies doodlat staket 
Gummiapan stämpel ax


 Alltså, ni ser ju då mycket fint!!!
Nu gäller det bara att jag verkligen använder det. Mitt mål, som inte brukar hålla, är att göra minst 2 kort/vecka. Vill jag kunna vara med på byns julmarknad så måste jag göra 3 st/vecka och precis i skrivande stund kom jag på att jag borde göra några kort som jag kan skänka till samhällsföreningen där jag bor och till byaföreningen där jag kommer i från och ska återvända till. Båda föreningarna har lotterier och då är det ju alltid bra att skänka grejer.

Åh, vad jag önskar att jag var kreativare, snabbare och hade mer tid till detta. Nu har mitt jobb sagt att vi ska få ännu bättre förutsättningar så vi inte ska behöva jobba så extremt mycket övertid kommande säsong, men jag har ju hundarna och katterna jag vill umgås med oxå. Men vad jag kan göra nu när jag blir färdig med julkorten, jag kan ju fortsätta att brassa på nu fram till jul i alla fall, sedan får vi gäster som stannar över nyår så då vill man inte sitta i scraprummet.

Idag är Peter och tävlar med dartklubben, så då vill jag inte heller sitta i scraprummet, vill att hundarna ska känna att vi är hemma för dom på helgerna. Idag har jag suttit i vardagsrummet och stansat, fotat och bloggat. Inte optimalt med två stora hundar som viftar på svansen så pappersbitar, mm flyger all världens väg…

Men nu har jag gjort klart för idag så nu kan jag städa undan och dammsuga upp alls små gula papperslappar som ligger överallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0