Tänkte inte på det…

Jag som inte bloggar då ofta eftersom jag inte gör så många kort och det har ju blivit att det mest handlar om det.

Men jag fick ju ett släpp i huvudet och köpte en massa scrap kalendrar som jag kan visa. Så jag börjar lite sent då det redan är den 11 idag då jag får köra några per dag då jag hinner i kapp.

1 DECEMBER
(null)
Rox Stamps Mannen Myten Legenden
JessInk Snögubbe, hjärta, du värmer mitt hjärta 
Skapat Av Silver dalahäst m hjärta
Skapat av Guld julklappstag
Art by Marlene chipboard Find your inner peace
Gummiapan dies tomte 5 delar (+3extra)
Gummiapan stämpel 3 paket, a small gift for you 

Jag har för ovanlighetens skull använt en del av grejerna direkt.
(null)
Tomten från Gummiapan lucka 1, bakgrundstexten är oxå från dom men köpt i webbshoppen God Jultexten från JessInk lucka 7.
Format på kortet, nya favoriten Mini SlimLine 

Har använt Snögubben oxå men kortet är inte färdigmonterat så det får jag visa en annan dag…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0