I did it again

Jag haft kortet färdigt 1 vecka och glömmer bort att posta det. Tur jag har en stämpel som passar, så kan jag stämpla på den innan jag skickar.
(null)
Nu blir det ju inte jättesent. Hon fyller år den 17/1.

Slimeline kallas modellen på kortet och det har jag länge tänkt testa men har lite svårt att gå tummen ur så att säga.
Men så dök en utmaning upp i en fb-grupp då då satte jag igång. Jag har precis fått tag i en dies dom jag suktar efter länge.
(null)
Dalahästar är det något speciellt med.
Lowa dom ska få kortet är en hästtjej. Familjen har stuteri så jag tyckte motivet passade bra.

(null)

Diesen jag använt till Grattistexten är från Rox Stamps adventskalender 2020.
Kanske lite för cleant kort till en 10-åring men så fick det bli.

I övrigt så är julledigheten över, våran gamla fina Bobby har fått lite (el mkt) problem, ena bakbenet lyder inte riktigt. Väntetiden till ortopeden är olidligt lång, han kanske inte får komma förrän i mars. Men sedan har han ytterligare trassel. Något stör honom, han harklar sig och klöks, men det har vi fått tid till en veterinär som ska kika på det på fredag. Jag är rädd det är cancer, men vi får vänta och se.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0