Ett enkelt kort

Det är ju en på jobbet som "adopterat" mig som mamma och idag fyller hennes man år. Han tycker om blått så det fick bli ett kort i blått.
Bildkvaliteten blev inte bra, men jag blev bekväm och struntade i att ta ny bild.
(null)
Köpte en stencil i en fb-grupp, färgade in med några olika blå distresser, stansade ut ett blått grattis, stämplade resten av texten med blå dyna, på med några ljusblå rhinestone så var utsidan klar.
Insidan färgade jag bara in hörnorna med distresser och samma stencil, stämplade en passande text och hälsningen från oss. Råkade kludda lite men det gick att rädda med ytterligare en text.
I övermorgon är vi hembjudna till dom på hot pot. Det är inget vi ätit innan, men det är om jag förstått det rätt, en varm buljong som står på bordet, sedan doppar man råa räkor, kött, bläckfisk mm, så alla gör sin egen mat typ. Det är alltid spännande att testa ny mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0