Ute i tid denna gång

Wilmers kort var jag faktiskt ute i tid med att få färdigt. Det enda jag var sen med var fotograferingen. 
(null)
Man kan ju inte annat än att vara svag för hÄnglar. Trots det så har jag bestämt mig (hur länge det nu varar) för att inte köpa fler kit, jag ska istället köpa bara dom jag verkligen vill ha. Alla är verkligen jättefina men jag gör för få kort för att "behöva" alla… oj, hur tänkte jag här…

Ja,ja. Ett kort inspirerat av halloween trots att vi har passerat det. Att sätta det runda grattiset halvt bakom har jag liftat från min scrapidol asamia. Grattistexten köpte jag från Jessink samtidigt som jag beställde adventskalendern. När jag fick hem kalendern då öppnade jag lucka 1 direkt, ville se stuket. Ska bli kul att använda, inte vad jag brukar använda så det blir spännande!

I år blev det (än så länge) 3 kalendrar.      Jessink (stämplar), Rox Stamps (textdies) och art by Marlene (mixed media, stämplar, stenciler mm). 
Ångrar lite (läs mycket) att jag inte beställde Skapat av kalendrarna oxå. Men jag hade tänkt köpa en från Gummiapan men glömde bort… 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0