Grattis i dubbel bemärkelse

Denna vecka flyttar en kompis från Småland upp till Norr med sin sambo vars dotter flyttade upp för "ett tag sedan".
Dessutom fyller Kenna år bara några dagar efter dom landar i sitt nya hus så det blir både ett Grattis på födelsedagen & Lycka till med nya boendetkort.
(null)
Så fort jag såg denna motivstämpel på gummiapan visste jag att den måste jag ha.
Färglagd med distress ink. Mönsterpapper från Majadesign. Grattistexten med skugga är en die från Nellie Snellen och swirlsen… ja, nu minns jag inte men kan ta reda på om någon vill.  Gjorde lite molnbakgrund med stencil från Lazerdesign. Jag vet inte vad som hänt men jag missar ofta något jag tänkt göra, när jag hade skurit till panelerna av mönsterpapper så skulle jag smutsa in kanterna men glömde det.
(null)
Insidan blev så här, är inne i en fas där jag gör lite bakgrund på insidan med hjälp av stenciler.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0