Adventskalendrar, 14 december

Idag öppnade jag 4 dagars luckor. Jag går ut i morgon och jobbar 36-timmars helg så jag är inte hemma så mycket så jag tänkte att det var lika bra att fixa det nu på min sista lediga dag innan 7-dagarspasset.

(null)
Gummiapan: Vårblomma, kommer inte på namnet så kanske går in o redigerar sen
Roxstamps: Banner
Art by Marlene: typ punchinella 

När jag stiger upp och går direkt till Scraprummet så vill jag inte sitta där så länge, mina hundar tycker jag är skittråkig, först sova sedan sitta och pyssla med något annat än dom. Så, slarvigt utstansat eller inte alls utstansat kan det bli.

Idag var det ändå tre ok grejer, men stencilen var roligast tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0