Adventskalendrar 5 och 6 december

Igår blev jag nog för ivrig. Jag blev så glad när önskan om en roligare stencil från Art by Marlene slog in. Jag vet att jag gjorde inlägget men troligtvis missade jag något för jag hittar det inte.
Men den 5 december såg ut så här
(null)
Roxstamps: Du är vårt solsken
Gummiapan: Parasoll, palm och badring
Art by Marlene: osymmetriska ränder i osymmetriskt mönster.

Dagens vinnare blev så klart Art by Marlene 

Den 6 december orkade jag inte ens ta ut ur förpackningarna och stansa ut.
(null)
Roxstamps: Varningstriangel och litet vildsvin 
Gummiapan: Tomteluvor på rad
Art by Marlene: Bokstäver 

Tomteluvorna var dagens favorit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0