Adventskalendrar 8 december

Idag är jag ledig, jag jobbar skift så denna vecka har jag jobbat 4 dagskift och efter det så är jag ledig 7 dagar så nu är min tanke att göra färdigt julkorten, inte många kvar. Det är ett som jag "måste" få färdigt, sedan ska jag bestämma vem som ska få vilket kort av dom som är färdiga, har ett par kvar som jag inte bestämt mig om ännu.
I övrigt så ska jag se om jag har några kläder att ha på mig i morgon kväll. Vi har en pott pengar i vårat skift som vi ska förbruka, vi ska äta julbord och sedan träffas i en lokal vi hyrt. Jag är ju inte så pepp på sånt där, men oftast efteråt så tycker jag ändå att det blev ok.

Men nu till dagens lucköppning, jag skriver detta på morgonen men publicerar det på kvällen så jag inte förstör för någon som har samma kalendrar men inte hunnit öppna dom ännu.
(null)
Gummiapan: Vingar som jag kanske vänt fel
Roxstamps: Julkula 
Art by Marlene: vet inte vad jag ska kalla mönstret

Angående julkulan, i går från Gummiapan så tyckte jag det var julkulor, men några som jag sett göra kort använder dom som lanternor. Det är ju himla bra med fler användningsområden med samma die.

Vingarna ser jag inte just nu hur jag ska kunna använda, men julkulan var fin och stenciler vill jag använda mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0