Julkortsföljetång del 1

I går publicerade jag årets första julkort som var ett kombikort eftersom jag är ute sent med korten så fick Maria sin grattishälsning på  insidan av deras julkort.

Mammas julkort eller det är ju egentligen till mamma och äldsta brorsan eftersom dom delar hushåll har jag levererat idag tillsammans med hennes födelsedagskort.

(null)
Är inte denna ren helt underbar? Den kommer att komma på fler julkort i år. Renen är en die från Spellbinder, björkarna är en embossingfolder som följde med en tidning jag köpte för många år sedan. God Jul diesen har jag köp begagnad så ingen aning vilket märke. Färgat in bakgrunden med distresser och strösslat på lite enamel och värmt fast det.
Utan att lova för mycket, men jag planerar att lägga ut ett julkort om dagen här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0