Julkortsföljetång, del 18

Jag blev så sugen på att använda mina nya dies som jag beställde hem från ett Tyskt företag eftersom dom verkade vara helt slut i Sverige och tillverkaren svarade att dom inte ska producera mer av denna.

(null)
Diesen är från Gummiapan och Lawn Fawn och bakgrunden infärgad med distress ink, skvittret är vit akrylfärg utblandat med för mycket vatten.
Det här är ett kort som jag liftat från någon som visat sitt kort på Gummiapans fb-sida. Hennes var ju så klart mycket snyggare. Men detta får duga även om penselskvittret blev stora planeter, haha. I en låda hittade jag en bunt med kortbaser som har en ram innanför kanten på framsidan, dom måste jag försöka använda upp. Jag har så otroligt mycket grejer så jag vet inte vad jag har. Jag tyckte jag gjorde mig av med mycket när vi skulle flytta upp, vet inte hur många kassar med pysselmaterial jag gav till byns förskola…

Jag skulle kunna göra mig av med 80% av stämplarna jag har, men då kan jag ge mig sjutton på att jag skulle behöva just dom till något projekt.
Det här kortet ska gå till en f.d arbetskamrat, jag hade tänkt att hon skulle vara en av dom som brukar få kort som inte skulle få något kort i år. Men nu blev det ett kort till henne och det är jag glad för, för det har gnagt lite i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0