Julkortsföljetång del 3

Idag levererade jag julkorten till brorsbarnens familjer, jag passade på nu när vi ändå träffades för släktkalaset. Jag vet att brev i postlådan uppskattas men i år fick det bli så här.

Jag börjar med brorsans förstfödda, Malin med familj. (null)
Malin har tre söner, två hundar och ett gäng katter. Så jag valde dessa tre härliga katter från Tim Holtz, dom fick en tomteluva från Gummiapan för att kortet skulle bli juligare. Bakom katterna hade jag tänkt lägga in en embossade panel men det glömde jag bort. En liten utklippt julhälsning från ett majapapper och stämplade Julkvistar med en magnoliastämpel.
Själva ramen med ovalerna är Nellie Snellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0