Grattis älskade make

Idag fyller min man år, jag brukar inte göra kort till honom…
Förra året var vi mitt i en stor flytt och innan dess så jobbade jag så mycket under vår och sommarmånaderna så korttillverkning fick många gånger prioriteras bort.

I år träffas vi inte eftersom jag hinner åka till jobbet innsn han kommer hem och han sover när jag kommer hem, så i morse snabbgjorde jag ett kort (eller en framsida till ett kort).
(null)
Peter tränar dart, sedan vi flyttade så har han slutat tävla, men han ser fart på tv och tränar. Förhoppningsvis så blir det dartträningar i byastugan till hösten.

Rosa var klubbfärgen när han spelade för Nissan Dart och svart o rosa är ju snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0