Lea 6 år

I år blir prinsessan 6 år, hon är ensam tjej av brorsans 6 barnbarn (inkl. bonusbarnbarnet). Förra sommaren fick hon en katt som hon längtat så mycket efter. Så det fick bli ett kattkort i år.

(null)
Bakgrundspapperet gjorde jag på studiecirkeln, det var den omgångens utmaning. Grattistexten stansade jag ut 3ggr och byggde den på höjden, en filtblomma och några bling fick räcka. 
(null)
När Lea var hos mig (typ i januari eller februari) så letade jag efter något på Pinterest och hon såg denna vikning och tyckte den var så fin så jag frågade om hon ville ha en sån vikning på hennes födelsedagskort och det ville hon och eftersom vi har specialvisningar som ett stående tema på studiecirkeln passade det ju perfekt!
Stansade ut två Timpakatter, lite mönsterpapper och en grattisstämpel av okänt märke då var det kortet färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0