Falsterbo & kort



Det här kortet ska min brorsdotter få nu när hon fyller 15 år - jisses vad tiden går fort.
Slicen är flitigt använd på kortet, både på framsidan & baksidan. Stämpelmotiven är från Panduro, knappen som är en brads likaså. Blommorna är Traderafynd.

I helgen som var spenderade vi nere på Falsterbo Horse Show, inte så mycket för hästarnas skull utan mer för att det var kaninhoppning i dagarna två. Två lååånga dagar, på lördagen så skippade jag elitfinalen och vi åkte därifrån ca. 21.30 och på söndag så var det något tidigare, kommer faktiskt inte ihåg tiden. Jag är nöjd med våra kaniners insatser under helgen. Aero vann cupen har var med i, han kom 1:a i första klassen och 7:a i andra klassen, 2 dubbelnollor gick han på. Phille kom 2:a i sin cup, han vann 1 av sina klasser, enda dubbelnollan (STOLT). Spitten placerade sig också, han har inte kommit i mål på ett tag när vi har tävlat borta, hans nerver ligger utan på... Mina andra kaniner skötte sig ganska bra, men blev utan placeringar. Vi kom hem vid 00.30 så klockan blev väl 01.00 innan vi packat ur bussen, släppt in kaninerna och utfodrat, sedan var det upp i morse (våran första semesterdag av 10), för då skulle vi köra till Kungsbacka och köpa en fyrfacksbur och sedan vidare till Mölndal och köpa en annan bur och i Kungsbacka fick vi en gräsbur på köpet. Jag ska fota dom när vi fixat till dom litegran. Så det har blivit ca 100 mil på dessa dagar...

Javisst ja, idag kom även mina Whiff Of Joy-stämplar + 12 st. Tombowpennor, så nu ska jag sätta mig och stämpla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0