Jag har en Slice igen!!!



Denna LO är inscannad, jag tycker det är himla svårt att ta kort, blixten ställer till det, men behövs ju i detta dystra väder. Men när man scannar så blir det inte så himla bra när man har dekorationer, hur lyckas ni???

För ett tag sedan så somnade min Slice in, jag hade inte använt den så mycket men kände ändå att jag blivit beroende av den. Nu har i alla fall den nya Slicen kommit och jag fick ju lov att använda den på en gång.

Jag håller mest på med kort (fast inte i några större mängder, det är mest den närmsta släkten som blir plågade med mina alster). I början av året så blev jag övertalad att börja scrappa foton, men med min beslutångest så var det inte så lätt att börja, men vi har ju en hel hög med djur och några som vandrat vidare över regnbågsbron, så jag tänkte att jag börjar med dom. Nu har jag kommit till slutet av albumet (som inte är ett fullstort album utan ca 17 x 21 cm, vilket kändes bra att börja med) och har bara kvar en handfull djur att scrappa om. På denna sida är det Pralinens Aero Zepplin som jag jobbat med. Fotot och blomman bakom är utskurna med Slicen. Titeln har jag fått ev en kompis - Tack C -, Det lila papperet är köpt på Ge-Kås, brads från panduro och organzablommorna är nog från Creativ club. Det mönstrade papperet har jag inte koll på (men det mönstrade papperet sticker ut lite på högersidan också, men det blev inte så i scanningen)

För övrigt så var vi och tävlade förra helgen utan några större framgångar, haha. På lördag hade vi hemmatävling och det enda jag fick var ett tröstpris för att Aero kom precis utanför placering, men på söndagen knep just Aero sin sista pinne i krokig lätt och gick upp i medelsvår - ÄNTLIGEN!!!

Nu i helgen så är vi tävlingslediga, så då ska vi ta oss en tripp till Ullared om jag mår bra, jag fick lov att åka hem från jobbet efter en timmes arbete, (blunda om du är äckelmagad!) Jag kräktes och mådde jätteilla, men nu mår jag bättre, men inte riktigt riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0