Ett nytt kort och ett par gamla...

Till en utmanin som vi hade för ganska länge sedan som hette monokronomiskt så ville jag göra ett guldkort, men jag fick bara inte ihop det så den gången blev det grönt för min del, men nu har jag knåpat ihop ett guldkort.

Tänkte lägga in lite gamla kort från 2007:


Det här fick min farbror när han fyllde år, jag är jättedålig på att höra av mig och med tanke på att jag bor ca 120 mil ifrån släkten så blir det inte så ofta jag träffar dom heller. Men nu sedan jag börjat med korttillverkning så plågar jag dom till födelsedagar och jul med mina alster *hehe*


Det här fick min moster till julen 2007


Till Mamma på hennes födelsedag


Och till mamma bara för att...


Det här var till min kompis


En annan kompis fick detta


Och min storebror fick det här när han fyllde år 2007


Oj, vilket mörkt kort, men det fick i alla fall min morbror.


Ett kort till Sveriges Kaninhoppares ordförande som tackade för sig.

Ett tackkort till min brors familj, dom tog hand om min häst när jag flyttade söderut, tyvärr så fick han avlivas efter en längre tid med fång.


Det här kortet skickade jag till min mamma bara för att jag ville.

Nu har jag trälat klart med 2007 års kort, nu är det bara 2008 och halva 2009 innan jag är ikapp.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0